In the light of the sun, is there anyone?

100_0003-1

7 Reacties to “In the light of the sun, is there anyone?”

  1. Silke Says:

    elaba.. eerst en vooral wil ik zeggen dat ge neig toffe foto’s hebt ^^
    Maar ik vrees dat ge het verkeerde putte voorhebt. Ik woon in putte-kapellen, niet ver van de Nederlandse grens, mar toch vlakbij het stad (antwerpen) zelf. =]

    xx

  2. carocream Says:

    winnieeeeeeeeee < die was kei fat en wij zate die zo te tekene hahaha :’D achja. Gij bent echt kei lief winnie, wat moet ik toch zonder je ;D soulmates forever (l)

  3. carocream Says:

    wtf mijn reactie wilt nie helemaal doorkome, ofwel? xxxxxx

  4. Kate Says:

    thanks for commenting, you’re on mine now!

  5. winnie Says:

    Hello fellow Winnie! This is a cute photo!

  6. suzie Says:

    aaaah adorable.

  7. Nonsense Of The Truth Says:

    Hahaa, leuke foto! 🙂

Geef een reactie

